ALDATMAK GÖRMEK

Rüyada bir kimseyi aldatmak, iman za­yıflığına, tövbe için ikaza işarettir. Aldatıldığını görmek de karşıdaki kişinin iman zayıflığına delalettir.

“ ALDATMAK GÖRMEK ” yazısı için 11 Yorum Yapılmış

  1. rüyada kocam beni aldatıyordu ve üstüme kuma getirdigini ve3 o getirdigi kadınla cinsi münasebete girdiklerini gördüm ne anlama geldigini ogrenmek istiyorum yorumlarmısınız

  2. ruyamda eski sevgilimin beni aldattığını görmedim ama aldattığını anlatıyordu kendisi biz ayrıyken olmuş bu ne anlama geliyor çözemedim açıklamanızı merakla bekliyor olucam.

  3. nişanlı bir kızlayım ve beni evine çağırıyor bende tehlikeli diyorum yakalnmasını istemiyorum.ama gidiyorum..o arada nişanlım gelmez diyor.ama nişanlısı geliyor beni görüyor benim saçım sakalım karışık ben onun arkadaşıyım kardeşim diyorum sonra bana inanıyor..rüyam o kadar gerçektiki bi an o evde uyandığımı sandım..çok kötü bir rüyaydı..insanları kandırmak güzel değil..yorumlarınızı bekliyorum çek teşşekür ederim..

  4. merhaba, sevgilim yaklasık 10 yıl önce kısa süren bir evlilik yapmış. yanlız çocugu yok ve eski eşi ile görüşmüyor.rüyamda onları beraber görüyorum 4-5 yaşlarında ve kundakda gördüğüm 2 erkek çocugu var. eski eşi bana sevgilimin yakın arkadaşı gibiymişim gibi davranıyor. bebeği emzirirken sevgilim ve eski eşi bana sana ilginç bişey göstereceğiz diyorlar, kadın göğüsunu açıyor ve göğüs ucunda katlı şekilde duran kurumuş yaklaşık 2 m deriyi bana gösteriyor. bende bu çok garip hastamısınız diyorum. rüyamda aldatılmış olduğumu öğreniyorum ama kadına çocukları var diye hiçbişey diyemiyorum gitmem gerekiyor deyıp onlardan uzaklaşıyorum. koşarken ağlıyorum. bu sırada uyandım gerçekten de ağlıyordum.yorumlarınızı bekliyorum.çok tşk ederim.

  5. rüyamda eski erkek arkadasim beni aldatiyordu.

  6. bır sınıftayım sevgılımle beraber ama sevdıgım on sırada baska bır kız arkadas ıle gozumun onunde onunla zaman gecırıyor saskınım aldatılıyorum

  7. merhaba rüyamda karım tarafından ldatılıyorum bu rüyaları devamlı görüyorum eşim beni babamla aldatıyor bu bana çok sıkıntı veriyor nedir bunun cevabı ne yapabilirim nasıl yorum getirebilirim şaşırdım

  8. rüyamda kocam beni aldatınıgını telfonunu kurcalarken ögreniyorum bu rüyanın etkisinde çok kaldım

  9. rüyamda gerçek hayattaki sevgilimi görüorum ondan hiç vazgeçemediğim sevgilimi.rüyamda da o kızla çıkıorum daha 10 yaşındayız msn de görüşüoruz o bana ben ona aşkım falan diyoruz ertesi günde onla evleniyoruz ama o zaman tabi 25 yaşlarındayız.gerçek hayatta eski sınıf arkadaşımı rüyamda görüom sevgilimle evlenmek istio ama ben evleniom arkadaşımla tartışıoz o bana vuruo kavga çıkıo sevgilim bizi ayırmaya çalışıo ama başaramıo kavgada ben onun ağızını burnunu kanatıom o benim gözümü morartıo tabii sevgilimde onun ağızını falan kanattığımı görünce benden etkilenio asla yani ölene kadar ayrılmıyoruz ve eski sınıf arkadaşımla arkadaş oluyoruz tekrar tabi bunu rüyamda gördüm.Yorumlarınızı beklerin çok teşekkürler

  10. Sevgilimi rüyamda benden gizli kızlarla mesajlaşırken gördüm. Sevgili gibi konuşuyorlardı. Beni görünce hemen kapatıyordu, arkamı döner dönmez tekrar açıyordu. Sonunda gördüm ve bağırıp çağırdım ama beni hiç umursamadı, cevap bile vermedi. Konuşmaya devam etti. Uyandığımda gerçek olmadığını anlayınca o kadar çok sevindim ki. Ama şimdi iyice paranoyaklaştım, sürekli beni aldatıyormuş gibi bir hisse kapılıyorum ve bu çok üzücü. Bu rüya ne anlama geliyor nolur yardım edin gerçek gibiydi çok ağladım, hala etkisindeyim.

  11. merhaba, 10.01.2013 sabah rüyayı gördüm. bir erkek arkadaşım var. erkek arkadaşımın evinde yemek pişiriyorum. ardından kapı açıldı. erkek arkadaşım çok genç bir kızla odaya girdi.kızla sevişmeye başladı. ben mutfaktaydım.benden haberleri yoktu. sonra bir arada gördüm.benide gördüler. sonra ben pişirdiğim yemekleri pakerledim. evden çıkmaya çalışırken erkek arkadaşım ise benim peşimden geldi. bak yalnış anladın. açıklama yapmaya çalışıp durdu. bense hiç onu dinlemeyip ordan büyük bir tepkiyle ayrıldım. o ise hala peşimde açıklama yapmaya çalışıyordu.

Bu yazı için yorum yapın

*

sex izle Film izle Hd Film izle Online Film izle